Sök efter produkt
Shoppa

 Vanliga frågor 

Varför är så många av era produkter slutsålda just nu?
Covid-19-pandemin har slagit hårt mot många underleverantörer och vi har för tillfället en del produktions- och leveransförseningar. Men du kan vara lugn - vi fyller på vårt lager så fort vi bara kan! Signa upp dig till vårt nyhetsbrev så får du veta direkt när en produkt är tillbaka i lager!

Vilka åtgärder har RevolutionRace vidtagit som svar på pandemin orsakad av Covid-19?
Du kan lita på att vi följer Världshälsoorganisationens och våra lokala myndigheters riktlinjer för att våra anställda, kunder och samarbetspartners ska vara trygga. Vår logistikpartner har infört nya städrutiner som innebär att de städar oftare och sanerar utsatta områden extra noga. Inga chaufförer tillåts att komma in i byggnader; istället lämnas leveranser utanför och signeras digitalt. I de länder där digital signering inte finns som något alternativ har chaufförerna på sig skyddskläder när de levererar varor.

Kommer mitt paket att komma i tid trots pandemin?
Coronavirusets spridning orsakar störningar i de globala logistikkedjorna men vi kan leverera paket till kunder på alla våra marknader. I vissa fall kan leveransen ta 1-2 dagar längre än normalt.

Hur skickas mitt paket?
Större paket skickas spårbart via DHL. I leveransbekräftelsen hittar du en spårningslänk där du kan följa ditt paket. Mindre paket är inte spårbara och skickas med Postnord direkt till din brevlåda. Om paketet inte får plats får du en avi med information om var du kan hämta ut paketet.

Hur lång är leveranstiden?
Leveranstiden är normalt 1-3 arbetsdagar. Vid högt tryck kan leveranstiden bli fördröjd både hos oss och speditörerna. Vi jobbar så snabbt vi kan för att få iväg ditt paket så snart som möjligt.

Jag har precis lagt en beställning, hur vet jag att den har slutförts?
Efter en lyckad order får du alltid en orderbekräftelse via e-mail.

När skickas min faktura?
Fakturan skickas via e-post i samband med att din order skickas ifrån oss. Vid eventuella förseningar eller byten och returer kan du pausa fakturan kostnadsfritt via Klarnas app eller på telefonnummer: 08 120 120 10

Det ser inte ut som att ni har skickat paketet från lagret trots att jag fått ett leveransbesked, har ni det?
Det kan dröja upp till 48 timmar innan spårningslänken uppdateras.

Kan jag byta eller returnera en vara?
Ja, du har öppet köp och bytesrätt i 90 dagar, kostnadsfri returfrakt samt ett (1) kostnadsfritt byte. Eventuellt kampanjpris gäller vid byte. Tänk på att du endast kan göra ett storleksbyte. Ej byte till annan modell.

Hur gör jag en reklamation?
Skicka gärna en bild på det felaktiga plagget tillsammans med en förklaring till kundtjänst, då kan vi hantera reklamationen snabbare.

Vilka betalningsalternativ har ni?
Våra betalningsmetoder hittar du här.

Var skriver man in rabattkoder?
I det första steget i kassan.

Har ni någon butik eller återförsäljare?
Nej, vi säljer enbart via vår webbutik.

Vilken storlek ska jag välja?
Kolla in vår storleksguide och läs kundrecensioner på produktsidorna. Det går självklart bra att kontakta kundtjänst också, vi hjälper dig.

×