
Returer, byten & reklamationer
Är du i behov av tips på hur du returnerar, byter eller reklamerar? Vi hjälper dig 😇
Förlängt öppet köp till 31/1-26
En hjälpande hand om produkten inte var rätt för dig
Vad som händer efter att du fått din order, är för oss lika viktigt som innan den är slutförd. Se hit för information om hur du returnerar, gör ett byte eller reklamerar en produkt. Och givetvis erbjuder vi alltid fri frakt vid köp över 1000 SEK och 30 dagars fria returer!

1. Registrera din retur
Registrera din retur eller ditt byte via vår digitala returcheckout.
Registrera här
Här anger du vilken vara/varor du önskar returnera samt returorsak. Om du önskar byta storlek så anger du även detta.

2. Paketera varorna
Lägg produkten du vill returnera i en påse och se till att påsen är ordentligt förseglad. Efter att du registrerat din retur online får du en QR-kod via mejl eller en returkod från transportören.

3. Lämna in till ombud
Returnerar du med en QR-kod från PostNord ska du visa QR-koden för personalen på ett PostNord-ombud. De skannar koden och skriver ut en returfraktsedel på paketet.
Om du väljer att returnera med Instabox eller EarlyBird får du ett SMS med en returkod. Skriv returkoden på paketet och följ sedan instruktionerna i sms:et.
Spara kvittot tills du fått en retur - bekräftelse via mejl

Om du har valt att betala med faktura, kontakta Klarna för att pausa din betalning. Om du har valt en annan betalningsmetod sker din återbetalning automatiskt när din retur har blivit godkänd, vanligtvis inom fem arbetsdagar.






